Am publicat aici Masinia Anului 2011 anume VW Jetta!!!
Noul VW Jetta 2011 masoara 4,64 m lungime, 1.45 m in inaltime si
1.78 m in latime, iar ampatamentul este cu 7 cm mai lung decat cel al
modelului pe care-l inlocuieste. Versiunea pentru America de Nord
Volkswagen Jetta 2011 va fi echipata cu un motor diesel de 140 cai
putere (103 kw) care are un consum mediu de 6.7 litri la 100 km, iar in
Europa, cel mai mic motor disponibil este un motor diesel ce dezvolta
105 cai putere (77 kw) ce va fi oferit versiunii BlueMotion. Volkswagen
Jetta BlueMotion 2011 va avea un consum de 4.1 litri la 100 km.
Din punct de vedere al motorizarilor, noul Volkswagen Jetta 2011 va
fi disponibil in europa cu 6 motoare, iar in SUA si Canada cu 3 motoare
pe benzina si unul turbodiesel.
Comparat cu modelul precedent, noul Volkswagen CrossPolo 2011
este cu 15 mm mai inalt, iar sub capota, modelul all-terain de la VW
poate fi echipat cu unul din cele 6 motoare disponibile, 3 diesel si 3
pe benzina, cu puteri generate cuprinse intre 70 cai putere (51 kw) si
105 cai putere (77 kw).
Toate motoarele diesel ce pot echipa noul Volkswagen CrossPolo 2011
au un consum de 4.3 litri la 100 km, in timp ce motorul turboalimentat
de 1.2 litri pe benzina ce dezvolta 105 cai putere are un consum de 5.5
litri la 100 km si-i permite hatchbackului sa accelereze de la 0 la 100
km/h in 9.9 secunde.
Aici am publigat masina Ferrari FF
Nu stim exact daca oamenii de la
DMC s-au gandit la pelicula lui
Ridley Scott atunci cand au creat programul dedicat lui
Ferrari FF, dar un lucru e cert: “Maximus” va fi un adevarat campion printre
GT-urile planetei.
In primul rand, va fi mai usor decat multe dintre ele, deoarece tunerul german a folosit un scanner 3D pentru a realiza un
kit din
fibre de carbon perfect integrat in constructia masinii. Noile bare de protectie,
prizele de aer laterale, difusser-ul aerodinamic posterior si eleronul
vor inlocui, in parte, componentele de serie, astfel incat se asteapta o
reducere a masei proprii cu circa 70 kg.
La nivel mecanic, evenimentele devin si mai dramatice. In mod normal, propulsorul
V12 de 6,3 litri dezvolta 660 CP si 683 Nm, insa, in urma “altoirii” cu
doua compresoare mecanice (si a altor modificari intreprinse la nivelul
admisiei, evacuarii si sistemului de alimentare cu benzina), el a
devenit o bruta de 888 CP si 862 Nm.
Asta inseamna cu doar 113 CP sub potentialul senzationalului
Bugatti Veyron, iar rezultatele se vad: acceleratia 0-100 km/h dureaza numai 3,2 secunde, iar 200 km/h sunt atinsi dupa numai 9,1 secunde.
La un moment dat, se va atinge si o viteza de varf superioara celei inregistrate de
masina de serie (asadar, vorbim de peste 340 km/h), ceea ce inseamna ca inclusiv
bolizii catalogati drept supercar-uri vor suporta umilinta flash-urilor.
Aici puteti gasi imaginea cu Ferrari FF